Blogger recognition award

Heyy <4

Door Amanda van Dreahmsplash ben ik genomineerd voor de Blogger Recongnition Award, superleuk! Ik heb al een tijdje geen award meer gedaan eigenlijk, dus ik vind het heel leuk dat ik ben genomineerd.

De regels:

  • Schrijf een blogpost om je award te laten zien.
  • Bedankt de persoon die je heeft genomineerd
  • Geef een korte omschrijving van jou als blogger
  • Geef advies aan andere bloggers
  • Nomineer andere bloggers

Een korte omschrijving van mij als blogger

Sinds december vorig jaar ben ik een blog begonnen, eigenlijk eerst een beetje uit verveling. Nadat ik heel de lay-out had gemaakt en een naam had verzonnen, kon ik dan eindelijk aan de slag. Zelf dacht ik dat ik het niet lang zou volhouden, maar nu ruim een halfjaar later blog ik nog steeds! Ik blog over van alles en nog wat, maar vooral lifestyle. Mijn doel is eigenlijk om anderen te inspireren, net zoals elke andere blogger volgens mij haha. Ook hoop ik er later nog iets mee te kunnen doen.

Advies aan andere bloggers

Schrijf wat jij leuk vindt! Dit is denk ik echt de belangrijkste tip die er is, anders blijft je blog waarschijnlijk niet zo lang leuk om te lezen. Je merkt het heel erg als iemand het niet leuk vindt om iets te schrijven. Een andere tip is om veel aandacht te besteden aan de lay-out. Het is veel beter als alles er netjes en leuk uitziet, dan klikken mensen het sneller aan.

Nomineren van andere bloggers

Heel veel plezier met het invullen van deze tag! Ik vond het in elk geval heel leuk om te doen.

x Iris

9 gedachtes over “Blogger recognition award

Plaats een reactie