Back 2 School

Heyy <4

Vandaag begon voor mij school alweer, helaas.. Ik had een introductiedag waardoor ik maar 50 minuten naar school hoefde, vanaf morgen gaat het echte rooster in. Om dit schooljaar weer te overleven heb ik in deze blogpost onmisbare tips! Thank me later. 😉

  • Op tijd inpakken. In de ochtend ben ik nog zo slaperig dat ik mijn tas niet meer goed inpak. Opeens zit er dan een wiskundeboek in, in plaats van bijvoorbeeld Frans. Ook ben ik al vaak veel te laat, dan is het alleen maar handig als je tas al klaar staat.
  • Brood meenemen. De vorige tip geldt eigenlijk ook voor je brood/lunch. Als je dit al de avond van tevoren neerzet, scheelt dit weer tijd in de ochtend.
  • Gebruik je roooster als achtergrond van je telefoon. Hierdoor weet je altijd waar en wanneer je welke les hebt en hoef je alleen maar je telefoon te pakken.
  • Altijd een schrift in je tas mee. Bijna elke dag vergeet ik wel een schrift, daarom neem ik ook altijd een extra schrift mee. Hierin schrijft ik eigenlijk alles als ik mijn schrift ben vergeten, zo hou ik het toch nog een beetje bij elkaar.
  • Vouw je geodriehoek in je agenda. Als je een pagina in je agenda dubbelvouwt en die dichtplakt, dan kun je daar je geodriehoek in doen. Het is heel handig want zo vergeet je ‘m nooit!

Hebben jullie nog handige back 2 school tips?

x Iris

3 gedachtes over “Back 2 School

  1. Veel succes op school! Heel erg goede tips ook, helaas mag ik mijn gsm niet gebruiken op mijn school, maar ik heb toch nooit problemen gehad met het weten welk vak ik heb. Na twee weken ken ik het eigenlijk helemaal vanbuiten.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie