Lookbook Tweedehandswinkel

Hey hipsters ❀

Zoals jullie misschien wel weten, liep ik stage bij de tweedehandswinkel. De winkel zit bij mij in de straat, dus dat is erg fijn. Tijdens mijn stage mocht ik onder andere de etalagepoppen aankleden. Zelf vond ik dat een moeilijke opdracht, omdat je niet alles hebt wat je wilt hebben. Er is een bepaald aantal kleren en daar moet je iets leuks tussen vinden. Uiteindelijk is het toch gelukt! Ik ben er erg blij mee en ik kreeg ook veel complimenten over de paspoppen. Lees snel verder als je het resultaat wilt zien.

IMG_4653

IMG_4648

Mijn eerste paspop was meteen al moeilijk. Per paspop ben ik weer opnieuw alle kledingrekken afgegaan om iets leuks te vinden. Daarna moest ik het ook nog zien te combineren! En de laatste voorwaarde was dat het voor het voorjaar moest zijn, vrolijke kleuren dus. De trui vond ik leuk, wit met grijs. Om het toch nog een beetje vrolijk te maken heb ik er een vest omheen gehangen. Heel leuk samen!

 

IMG_4649

Outfit nummer twee. Ik wilde heel graag iets met kraagjes doen, omdat dat gewoon heel erg in is. Ik had hiervoor wel een shirt/trui nodig met een beetje een hoge hals. Uiteindelijk heb ik een mooie trui gevonden met ook nog een leuke kleur. Daaronder heb ik een shirt gedaan, blauw met witte strepen, met een kraagje eraan.

IMG_4646IMG_4689

Op foto 1 zie je hoe de paspop eerst was. Een leuke spijkerrok met een leuk vest. Zelf heb ik die outfit niet gemaakt, maar alsnog vind ik het wel leuk. Het vest was verkocht, dus moest er een nieuwe outfit komen. De rok vind ik erg mooi dus die liet ik hangen. De trui was in maat XL, dus die heb ik in de rok gestopt.

IMG_4691

Per ongeluk heb ik hier alleen maar een foto op Snapchat gemaakt, terwijl het zo’n leuke outfit is! De witte coltrui kan ook nog wel in de lente, daarom heb ik de trui alsnog gebruikt. Het lange vest hangt er mooi overheen en het staat leuk bij de witte coltrui. Om het af te maken heb ik er nog een prachtige ketting omgehangen met een dromenvanger. Cowboylaarzen ernaast, helemaal mooi!

IMG_4647

Er hingen erg veel colberts en blousejes in de winkel, maar ik vond ze niet mooi. Omdat er zo veel hingen moest ik er wel iets mee doen. Dan maar een basic zwart-wit blouseje met een lichtroze top eronder. Nog een witte clutch met gouden details ernaast en ook deze paspop was weer klaar om in de winkel te staan.

IMG_4654

Deze outfit heb ik samen met iemand anders gemaakt: Aliene. Zij helpt ook in de winkel en is superaardig! Ook al is ze een paar jaar ouder, we kunnen echt goed met elkaar opschieten. Ze kwam op het idee om een lange jurk bij deze paspop te doen, omdat dit ook de enige was waarbij het kon. We hebben nog een leuke ketting omgehangen en een centuur omgedaan. Dat centuur maakt het echt af vind ik! Als laatste hadden we nog een paar laarsjes eronder gezet.

IMG_4650

Deze trui is echt heel mooi, maar je ziet het niet zo goed op de foto. Er zitten allemaal leuke steentjes op die heel mooi glimmen. Ik had toch nog een zwarte trui gepakt, omdat er een afdeling vooral zwart was. Het moest ook een beetje voor het voorjaar en de zomer, dus daarom heb ik er nog een fleurige sjaal omheen gehangen. Leuk toch?

IMG_4651

Aliene heeft ook nog alleen een outfit samengesteld en dat is deze geworden. Een los roze blouseje met een leuke sjaal. De kleuren passen goed bij elkaar en het ziet er heel vrolijk uit! Ik vind dat ze het leuk heeft gedaan.

IMG_4652

Ook moesten we nog wat kleren in de winkel hangen die gewoon leuk waren. Aliene en ik hebben 6 leuke dingen daar gehangen. Op de paspop links hebben we nog een colbert gedaan met een mooi blauw topje. Zelf heb ik de wit met rozen, gele en de trui met de 4 vlakken uitgekozen. Zelf zou ik die ook echt nog kopen! Ook al is de trui met 4 vlakken wel apart, maarja.

IMG_4655

De paspop links hebben jullie natuurlijk al gezien, maar de twee items ernaast niet. Ik zag ze hangen in de winkel en kreeg gelijk een zomergevoel! Helemaal Ibiza-achtig zijn deze leuke tops. Helaas waren ze te groot voor mij, maar misschien vindt iemand anders ze leuk en past diegene ze wel.

Wat is jullie favoriete outfit van deze lijst? Ik ben er erg tevreden over, vooral omdat het ook best moeilijk was.

x Happy Little Hipster

IMG_4641

18 gedachtes over “Lookbook Tweedehandswinkel

Geef een reactie

