Celebrity Crushes

Hey hipsters ❤

Zoals je al aan de titel kan zien, een leuke post ;). Ik heb laatst de Liebster Award beantwoord en daar zat een vraag in over mijn celebrity crush. Eerlijk gezegd had ik wel zin om er een aparte blogpost over te schrijven en ik denk dat jullie dit ook wel leuk vinden. Dusss, veel plezier met lezen/kijken XD.

Theo James – Ik ben nogal obsessed met Divergent, zowel de boeken als de films. In de boeken was Four al superleuk, maar toen Theo James Four ging spelen, was het nog leuker. Laatst was er een Hugo Boss reclame waar hij ook in speelde, ik was toen zelfs blij als die reclame kwam haha. Hier wat leuke foto’s.

Ryan Guzman – Vorig jaar ging ik met een paar vriendinnen BZBB doen, een ‘break up zonder break up bitches’. Niemand had een break up, alleen we hadden gewoon in films en eten. We hebben Step Up gekeken en het was echt heel leuk. Ryan Guzman die speelde de hoofdrol, die hij erg goed speelde ;). Sowieso dat hij nogal goed kan dansen is superleuk.

Justin Bieber – Je kan zeggen wat je wilt, maar Justin is echt wel cute. Zoals de meeste andere mensen was ik eerst echt geen belieber, maar nu vind ik hem en zijn muziek erg leuk.

Luke Hemmings – Ik ga hem ziiien! Aaaaah! 22 mei :). Ik heb er zo veel zin in! Want hij kan goed zingen en hij is knap dus wat wil je nog meer. Hij is echt leuk doei.

Dylan O’Brien – Tja hij lacht gewoon zo lief. Wat moet je nou over Dylan zeggen? Kijk gewoon even naar deze foto’s en je snapt me wel.

Niall Horan – Jaja, One Direction mocht ook zeker niet ontbreken. Niall vind ik de leukste van de 5, waarom? Geen idee, misschien omdat hij gewoon leuk is. In de auto met carpool driving was hij ook weer leuk, vooral toen hij in de camera zong, zo cute!

Tim Douwsma – Even een Nederlander, Tim Douwsma. Hij presenteert heel erg veel, dus je ziet hem ook best vaak op tv. Met het songfestival las hij de punten voor en hij werd geplaatst op allerlei accounts op Instagram. Logisch, want hij was ook heel knap. Hij deed ook mee met Expeditie Robinson, wat ook leuk was om naar te kijken.

Shawn Mendes – Last but not least, en wat is ie toch leuk. Shawnn <3. In 2015 is hij doorgebroken met het nummer Stitches. Zijn album Rewritten is ook heel goed, het nummer I know what you did last summer staat ook in de top 50. En ook hij is leuk.

Dit waren al mijn celebrity’s crushes. Hier zat best wel veel tijd in, dus ik hoop dat je het leuk vond. Heb jij nog een crush die hier niet bijstaat? Laat het even weten in de reacties.

x Happy Little Hipster

36 gedachtes over “Celebrity Crushes

Plaats een reactie